Senaste Inlägg

Znark

Ibland förstår man inte på sig själv, trots att man nästan gäspar käken ur led så tvingar man sig kvar framför skärmen!! haha..tror nog inte jag blir så mycket mer långrandig än såhär

För övrigt så känns det gött att börja blogga igen, kan skriva vilken skit du vill
jag har saknat stimulansen att kunna skriva, man får igång hjärnan så skönt så

Nåväl, jag och Sara satt här och kikade på OS invigningen idag, den började vid 14 snåret och höll på till ca 17:30 och jag måste säga att det var nog en av dom bättre man sett, även om dom kanske kunde kortat ner det en aning..det blev många turer ut på altanen och lufta sig, sen när det väl kom till att Sverige skulle in på arenan...var det någon mer än jag som tyckte att dom fick lite tid i rutan??

Imorgon vid 11 snåret så möter Sverige-Argentina, det kan man ju inte missa!! både jag och Sara sa att det är så skönt att OS har börjat så man kan få njuta av sport dagarna långa
fast mest längtar jag efter att hockey säsongen ska börja, Frölunda har gjort ett par bra värvningar i år plus att dom fått hem Janne Karlsson som ass.tränare till Uffe Dahlén
Något annat som jag tycker är bra att vi har ÄNTLIGEN fått tag i en bra målvakt...Honken Holmqvist! (Fast inget kan ju mätas med min personliga favvo Lundqvist) och visst fan stämmer det att tryggheten i laget sitter i målisen!
se bara på hur det gick då Salo stod, som ett såll! blev bättre när några av junis målisarna stod...men vi behöver en stabil vägg.

nä nu behöver jag nog en stabil säng..haha.
väl mött imorgon!
(till och låta formell, hittar så konstiga ord ibland..haha)

GODNATT

2 Kommentarer

Postat av: Cissi - mammavarg den 2008-08-09 @ 14:39:04
http://mammavarg.blogg.se/

Är oxå glad att du börjat blogga igen! För även om vi kan ringa eller chatta på msn, så räcker inte alltid tiden till. Det är gott att kunna läsa vad du har för dig. Ska själv försöka blogga oftare nu. Det är skönt att skriva av sig.



Jätte kraming!

Postat av: grind bastard den 2008-08-09 @ 15:34:37
http://tyborn.blogg.se/

välkommen tillbaka dårå:)



os-invigningen va jävla fin. såg reprisen igårkväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback