Senaste Inlägg

Sugar rush

Så skönt att det är helg snart igen, fotboll på schemat imorgon och eventuellt film kanske

Idag har det varit jobb i vanlig ordning, åkte hem tog en powernap, käkade middag och sen slappade jag fram till halv 5 då jag tog en dusch
hade fått medd från Rophurt att jag kunde komma över på en kaffe, så jag ringde upp och åkte dit
vi drack kaffe och jag kollade på när han lirade whatever the game was...haha..redan glömt!
fick låna en dvd med UFC som jag egentligen hade tänkt att kika på idag men kom precis hem från kalas så det får vänta antingen tills imorgon el så, det är han och fru´s fel att jag blivit intresserad..hehe..men det är kul och kolla på hårt och intensivt!
mycket roligt att se honom igen och hoppas att vi tar en dag och lirar massa tv.spel =) en helgdag vore kuligt då kan och orkar man vara vaken länge...vill fortfarande lira Halo 3..haha

Efter 18 så stack jag iväg till en kompis som fyllde år och tjötade lite och fikade i massor..kommer väl inte somna pga sockerkicken jag fick där borta...haha

Nåväl, dags att varva ner innan det är dags att sova!

Au revoir cherio bye bye

2 Kommentarer

Postat av: grind bastard den 2008-08-14 @ 22:54:48
http://tyborn.blogg.se/

"bionic commando rearmed" heter spelet:)

spelar gärna halo 3 med dig, o lite annat gött.

UFC is the shit! har massor på dvd, bara att låna.

kram på dig min mufin

Postat av: M den 2008-08-15 @ 05:21:24

Tack! skratt...

Låter bra det! va så längesedan vi lira ihop så det är dags..hehe =)

kram på dig Rophurt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback