Senaste Inlägg

Snurr

Har grejjat lite med bilder idag, har blivit tipsad om ett lite lättare program att använda som dessutom är på svenska "Gimp" och det var väl rätt så roligt..men det tar en stund att gå igenom effekter etc..läst bloggar och kikat runt i bilddagböcker


Jag är rastlös, sugen på att läsa..men ändå inte, vill gå ut men då får jag väl en fet regnskur rätt i huvudet och det klarar jag mig utan! ja jag vet att det inte finns dåliga kläder bara dåligt väder, men dåligt väder och fota går liksom inte ihop, haha..då är det ju synd om kameran och den vill jag kunna använda fler gånger..borde städa köket men det orkar jag inte heller..skit är det på tvn också
har länge undrat varför allt bra går mitt i veckan när man måste sova, det är ju på helgerna man kan sitta uppe till kl är way past bedtime
Ofta fastnar jag att antingen kolla UFC på youtube, eller nåt skadat spökprogram, lyssnar på musik och tappert försöka tjöta med sömniga människor..haha

Kära läsare, jag vill ha tips på musik...är så trött på mitt gamla och behöver nytt blod till min mp3 spelare
allt utom pop, opera, dansband, klassiskt och country...haha..det begränsade ganska mycket.
spräng min söta lilla comment box så blir jag glad ;)



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback