Senaste Inlägg

seeeeeeeeeeeg

Vakna första gången kl 7, tittade på klockan och sa bara nänänänä glöm det!!!
här går man inte upp så tidigt en lördag..pfff
Somnade om och vaknade runt 9, gjorde kaffe och kröp tillbaka till sängen och kikade på tv istället en stund
har precis druckit en stor strong hemmagjord kaffe latte, men är fortfarande seg..suuuuuuck..blir nog lugnt och fint idag garanterat, hade funderingar på att ge mig ut på en liten fisketur i morse men jag orkar inte

Igår kväll kikade jag på UFC på tv4 sport och matchen som var absolut roligast var med Brock Lesnar
vi snackar muskelpaket allan alltså, gör en sökning på han på youtube så ser ni och stackars hans motståndare Heath Herring som inte hade en chans...den raka högern Brock fick in gjorde så att Heath flög baklänges i en volt...geez!! =P

Är det någon mer än jag som tycker att det svenska rättsystemet är för mjäkigt?
dom flesta som straffas kommer undan med för lite tid i finkan och gör gång på gång nya brott, läste någonstans för ett
ett tag sedan att folk i andra länder väljer att begå brott i Sverige för att dom får mat och husrum ett tag framöver!! hur skadat är inte det?
Jag skulle vilja ha samma straffsats som i Usa, dödsstraff icke utan livstid för att ta död på någon underlättar ju bara för den dömde och han slipper sitta i fängelse största delen av sitt liv och våndas

aja..i will be back
ps Rophurt....det var Doom 3 jag fått låna av Axel

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback