Senaste Inlägg

Rumble in the Noltorp

Varför går helgerna så fort?

Idag har mitt bostadsområde bestämt sig för att ha en familjedag på grusplanen mitt emellan husen här ute och håller på som bäst med sätta upp scen och annat as we speak och dom väckte nog varenda bakfull ungdom rejält när dom drog på Johnny Logan så fönstren skallrade..haha..jisses amalia!!
trubadur, andra generationen (verkade inte vara hip hop utan någon folkmusik,...arma mig! Macedonian, Serbian, Gypsy and Oriental Music.)ska jag behöva stå ut med det på en söndag när man är ledig..tydligen
min närvaro kommer inte att finnas med där iaf, dom kan stå där ute och va så käcka å glada och äta varm korv och spela på lotteri som ger en gammal alladin chokladask i pris..hahaha..medan jag ligger under täcket och kollar på OS eller något annat. =P

Lite att pyssla med idag, pumpa bakdäcket, åka å handla flingor för veckans frukost, dusch osv
jag har fått tips om ett vitamin tillskott som ska vara det bästa på marknaden, har varit så trött och kraftlös hela veckan så jag ska nog iallafall ge det en chans, Mivitotal heter det...någon som testat och kan berätta lite?

stackars lillebror åkte in på hospitalet igår, det hade tydligen blixtrat och smällt till i huvudet men dom hade inte hittat något på magnetröntgen som tur var! för mycket stress och grejer den senaste tiden kanske utlöste det hela, han får ta det lugnt lilla mannen =)

1 Kommentarer

Postat av: grind bastard den 2008-08-19 @ 15:55:08
http://tyborn.blogg.se/

ja, varför ååh varför går helgerna så fort?!



ditt jobb låter inte alltid superlyx älskling:)

folk borde tänka mer på den som eventuellt måste städa upp efter dem!



o apropå revbenen, den va GODA, o du kommer få smaka alldeles snart:) (inflyttningsfesten sen)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback