Senaste Inlägg

Phew!

Lite halvsvettig dag idag, men det få väl gå
alarm 04:45 (sovmorgon..haha..normalt upp 04:14)
flingor och kika news på datorn, sen kaffe och cigg
cykla
ställe nr 1 kl 6 spring spring putsa putsa dona dona: extra:lister och damma övre delar på toa
ställe nr 2 kl 8 spring spring putsa putsa dona dona
ställe nr 2 kl 10 till kontoret och lämna nycklar till banken och får extra uppdrag på 20 min att åka och låsa upp skolan för dom som gör golvvård
hem först hämta nycklar, upp för alla trappor, ner igen och vidare till ställe 2 för slutspurt
ställe nr 2 fixa tvätt
11:30 åka hem
handla
kolla våra bästa år
laga mat: potatis, sås, lingon och köttbullar
Kika Sverige-Canada bra första halvlek 1-0
sova 40 min
se slutet på matchen 2-1 till sverige mycket bra lirat idag!!
Tvätta
hänga tvätt
bädda rent
Fixa kaffe tills frukost

Kan jag andas nu?
soffan väntar och en skål med vattenmelon till det vara insjunken i sveriges kriminal blaska nr 2

Cherio!

PS min hemtelefon e knas ur tiden eller ur led..ding dong gone
ringde tele2 idag och dom sa att troligen är det telefonen inte abb, så jag får la skaffa en ny då
så länge så nås jag på mobil

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback