Senaste Inlägg

Phew!

Dubbla skift gjorda idag så nu har jag bara toaletterna och två lunchrum kvar imorgon, ska möta Tina utanför kontoret imorgon 8:15 men borde hunnit klart tills dess
sen så har jag ett 13 timmars pass framför mig, jag hoppas verkligen att det inte tar så lång tid, för då skulle jag inte vara hemma förrän 20:15!!! då kan man ju lika gärna gå och lägga sig direkt..fi fan va jag inte är lockad alltså..tur dock att det inte är så varje dag och jag hoppas att hon städat undan ett par ställen så vi slipper ha så lång dag..phheeew
på torsdag börjar skolan jag städar på igen, jag är inte så himla lockad..men men..bara att bita ihop eller nåt

Skulle handla potatis uppe i affären idag och fick en smärre chock, förra veckan kostade en 3kg påse runt 40:- nu hade den gått upp till nästan 46??? jag vill inte vara med längre, säkert Ica supermarket som funderar på att bli snobb affär
ska nog bli kund hos willys på heltid igen!

Nu ska jag förpassa mig till soffan å smaska upp resten av min Latte ala strong

bror hemma från sjukan igen, det var skönt!

Cheriiioo

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback