Senaste Inlägg

Mötley Crüe

Man är ju galen egentligen..haha..har gått upp i ottan för att kolla på en live spelning med Mötley från vegas, det roliga var att på vänster sida på DeepRockDrive så stod det att konserten börjar 7, men tidtagningsuret visade att det började kl 6
vad gör man då..jo man går upp en timma för tidigt..haha...what the heck, det är lördag och jag kan sova efteråt..mmm..

Idag är det då partajj i skogarna, ska bli oerhört skoj faktiskt! många har jag inte sett sedan SRF trots att man bor i samma håla..haha..totally wicked! =) vädret då...ser lite mulet ut men jag har kollat på smhi´s sida i två dar..först skulle det inte regna men sen regn..sen bara mulet och nu en skvätt iallafall..grrr..dom kan på riktigt inte bestämma sig!
nu ska jag återgå till och köra Battle of the bands på facebook, im stuck! ;)

catch u later! =)


Om någon mot förmodan är vaken så sänds konserten här
http://www.deeprockdrive.com/


**************************************
Några timmar & 4 koppar senare så sitter man här igen, lite seg i kulan så vi hoppar att fiska idag
Mötley konserten var bra, men vince är långt ifrån lika bra som han var förr..blir lätt anfådd och pratar fram texten oftare..kondis mannen kondis ;)
Gick och la mig en stund till efter det var slut och hade en av dom jobbigaste drömmarna på länge. jag vet inte om jag fyllde år eller ngt men hela familjen kom med presenter och grejer och rätt som det var så försvann alla..dom jag kommer ihåg var mamma, pappa, syrran, bror och greken..men jag satt där helt själv och var oerhört ledsen, sen kom mamma tillbaka och jag frågade varför dom inte sa att dom gick och hon svara med "men vi stängde ju dörren"..mycket underligt!! vid ett tillfälle så såg jag att dom satt utanför i trappan..det sprang katter överallt och ett rör var sönder..och jag skrek utan att få fram något, det där lite halvjobbiga som säkert alla drömt om i drömmar...vet inte hur manska tolka det men jag har saknat päronen en del det sista så det kanske kan vara det som spökar...enuff

kanske e dags att ta en dusch snart och blir klar..tror folk ska plockas upp av skjuts runt 5..borde äta lite också
cherio!

1 Kommentarer

Postat av: Jessika Pessika Muller den 2008-08-02 @ 09:39:56
http://www.metrobloggen.se/jesmol

Va faan!!morrar å grymtar

Försovde mig...vaknade 8:30,rusade in och såg folk som plockade av pryttlar från scen å folk som sa hejdå..buhuu

Skit oxå...aja,man får hoppas det kommer fler tillfällen i framtiden.



Hoppas du får jäkligt kul ikväll!!



Kraam

/Jes


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback