Senaste Inlägg

Making up my mind

Japp, jag måste åtmindstone försöka
från och med idag så blir det inget snask/läsk mer än på helgerna och vid perioden då man måste äta massor av choklad, och jag måste äta bättre mat som man håller sig längre på
dels för att man får bättre energi och jag är så trött på att äta snabba saker, jag är svag för hemmagjord pastasallad det är så jävla gött! speciellt kyckling =P
Har ändrat om frullen sen ett tag tillbaka och det är så mycket godare..flingor! lättare att få i sig på halv 5 på morgonen och det är godare än en torr macka med ost el leverpastej
jag är inte ute efter att gå ner något(har redan tappat 10kg sen jag började jobba)utan vill bara äta stabilare och inte småäta hela tiden och jag har ett ganska fysiskt krävande jobb och då måste man klara sig

Dagens middag består av chilimarinerad kyckling, sås, potatis med gelé och syltlök...mmmm

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback