Senaste Inlägg

Klubbad..åter igen

Raketfart hem efter jobbet, äääääta och sen plocka ihop tvätt...lyckligtvis bara en maskin idag..GÖTT!
kom hem igen och kikade på V.B.Å och slappade lite, hämta tvätt och hänga upp..sen stensomnade jag i soffan IGEN
"skulle ju bara sova EN timme" yeah right! znoose on baby..vaknade strax innan 5 trots att jag skulle upp alldeles innan halv 4..sjukt..haha
Det var vid det här tillfället jag önskade att jag haft en helautomatisk kaffemaskin i köket, brukar göra lite extra i perkulatorn på morgonen för att ha på eftermiddagen, men det var bara sump kvar =(
Ville inte brygga en kanna för en kopp liksom, kunde gjort en latte...men fanns det inte vanligt kaffe så fick det kvitta...haha...eller så tror jag att det var ren lathet som satte in...haha

Annars så händer det inte så himla mycket på planeten just nu...trisst väder=inomhusaktivitet
kurade ner mig under täcket i soffan framför tvn förut och började läsa svenska översättningen av "The Dirt" har läst engelska versionen men ville läsa den svenska också för att få en bättre uppfattning om saker
bara älskar boken!
ja och sen är ju sixx en riktig pudding  =P
Nikki

1 Kommentarer

Postat av: Lotta den 2008-09-05 @ 09:00:38
http://saxiquine.blogg.se/

Han är fanimig snyggare nu än han var då =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback