Senaste Inlägg

Götlaborg

Jobbade som vanligt idag och det gick rätt så smärtfritt, skolan har inga avancerade saker dom första veckorna utan det verkar ha blivit mest pyssel för att folk ska lära känna varandra eller något

Åkte sen hem och åt, sov och kollade på våra bästa år..tog sedan en kaffe och pratade med G och bestämde att hon skulle plocka upp mig vid 14, därefter så brummade vi iväg ner till Jula för hon skulle köpa en extra kontroll till det Wii hon vunnit på en auktion(av en kille som bodde i huset bakom bror & cissi)
vi lyckades tajma och komma samtidigt hem som cissi och barnen kom från skola/jobb/dagis, så roligt att se dom igen...jag hänger snart inte med längre..dom växer så det knakar..haha.. =D
troll

på vägen hem så svängde vi in en sväng på Rusta, men det var så rörigt där inne...därefter så åkte vi till Max och köpte CHILI CHEESE ♥..fan va det är gött alltså!


Nu är jag hemma och är alldeles degig...soffan kanske vore ett alternativ?
fan vilken intressant läsning jag bjöd på idag!! haha

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback