Senaste Inlägg

Gnällspik del 2


När jag kom upp till skolan jag städar på idag, möttes jag av en mindre trevlig syn..faaaaaaaan va det såg ut!!
dom har byggt om 4 klassrum under sommaren, vem fick ta resterna? jo jag
det sk uppehållsrummet som ligger utanför alla klassrum, var fullt av byggdamm, och massa annan småskit vilket resulterade i att jag fick moppa 3ggr(normalt 1 gång)och sen köra maskin sakta för att få bort allt...jag var så illa tvungen att få det shiny för skolan startar
jag var så matt att jag ringde till min arbetsledare och spydde galla när jag var borta på mitt andra ställe, det var en del smågrejjer som fick det att rinna över..dom påbörjar en sak och sen så lämnar dom en massa kvar som för en annan skulle vara självklart att ta bort så att man har gjort "färdigt" hela projektet man påbörjat..alltså städa bort det man lämnat, det är precis som om dom tar mig för givet och att jag inte kan säga nej..FEL FEL FEL!
och jag har rätt..ska man göra ngt extra utöver ordinarie schema så måste dom ringa till mina chefer och beställa..pff
Arbetsledaren tyckte det var oerhört tråkigt men förstod mig...trisst bara att det ska vara såhär första dagen
fick iaf en timmes övertid

Nog om det nu, snart helg...fan så gött! imorgon eftermiddag ska jag vara hundvakt, på lördag blir det troligen handboll och sen har jag inte en aning om vad som händer..önskar dock att helgen vore längre
jag är så sugen på att gå ut och käka riktig mat och ta ett par öl eller nåt, det var så längesedan

Dödade en spindel till här inne idag, är så trött på att dom kryper in dom asen, nackdel med att bo på bottenplan
nån som har ett tips? finns det fällor? haha

vad ska ni göra i helgen?

UPPDATE: Metallica har släppt ny låt på sitt myspace, första låten i spelaren..vet inte vad man ska tycka riktigt än..vill höra mer av skivan först innan jag yttrar mig, kanske låter bättre än dom senaste..who knows...men det gamla är ALLTID bättre
http://www.myspace.com/metallica

1 Kommentarer

Postat av: Yzerman :) den 2008-08-21 @ 17:17:19

Skaffa en cool ödla som äter upp spindlarna! :)



I helgen ska jag på födelsedagsfest. Mumma. Kanske hälsa på en nära tjejkompis som fick barn idag. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback