Senaste Inlägg

*Gäsp*

Ja då var det måndag igen, hoppas att denna veckan går lika fort som förra så det kan bli helg igen..haha
hade skitsvårt att somna igår kväll, spenderar lite ledig tid på en chat...dooh..fjantigt va..haha..men det blir som oftast på helgerna, tjötar med andra som har samma musiksmak och jag har hysteriskt roligt ibland...det är ju bra! =)
igår kväll var en sådan..hade näst intill magknip när jag skulle sova så troligen var jag för uppskruvad så jag hade svårt att somna.
Vilket resulterade i att jag var übertrött när kl ringde 04:15 imorse..uugh..tillråga på allt så är det en snurrvecka på jobbet också, idag hade jag 3 ställen att göra..jag är van vid två, ett var ganska nytt..har varit där en gång tidigare men det gick bra
tillråga på allt så skulle det göras storstäd på det nya stället, lister, takventiler och toaletter..jag gjorde toaletterna idag
damma av väggar+torka,torka rör och lister hej å hå..imorgon ger jag mig nog på listerna i alla utrymmen..hjälp
aja det är bara denna veckan

Somnade givetvis i soffan efter maten..satan vilken skön soffa jag har...den klubbar mig totalt..haha
jag fullkomligt löööve it!! hade ju vart grymt å ha en hemmabio och ha soffan längs fönstret istället..hahaha..i wouldnt leeeeave!


Imorgon blir det lite sovmorgon...kan inte va på det nya stället förrän kl 06 då det är larmat, men det e la gött det =)
vad har ni för er?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback