Senaste Inlägg

Full Rulle!

Nu har jag äntligen lite tid över till det här

Greken är som sagt på besök och det ska fikas med folk till höger och vänster, men idag var han tvungen att stanna kvar i Gbg pga familjesak
I lördags var det fest ute i skogarna och jag hade kanonkul! go kyckling i chilimarinad, massa öl,gött fölk!
enda minus var väl alla jävla getingar, tror vi friterade ett 20-tal under kvällen..envetna jävlar är dom också
jag klarar inte av getingar utan springer all världens väg så fort en kommer i närheten, men det beror också på att jag blev stucken i halsen när jag var mindre.
Efter ett tag då mörkret lagt sig så började regnet droppa, så vi gick in och fortsatte partyt där inne, bilder kan ni hitta här
http://Morileth.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1217628001&id=246508178

Vi åkte hem runt 03..ahhaha

På fredag så kommer Sara hit och vi ska kika invigningen på os som pågår från 14-17:30..haha..men det blir säkert kul för nu är det ju inte jobbigt mitt i natten utan på dagen
men idag efter våra bästa år(jaaa jag vet att folk tycker den e pest ;) så får Sveriges damer spela sin första landskamp mot Kina(som har fd Svenska landslagstränaren som tränare)

så jag får väl avsluta nu FÖR NU BÖRJAR DET! ;)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback