Senaste Inlägg

Fridaaaaaay

Ååå så gött med helg igen!
Har varit rätt slö i slutet av denna vecka och det har vart trisst..grr..
well det finns annat att lägga enegin på =P

kom hem efter jobbet och käkade maten jag fixxade på stan, kycklingkebab med ris...det är smarriga grejer det
därefter så däckade jag rakt av i soffan och skulle vakna till V.B.Å men sov så hårt att jag såg slutet..haha..geez
tänkte därefter att jag skulle kolla på UFC dvdn jag fick låna av Robert, men det gick inte....vare sig på datan eller dvd..har nog för gamla prylar e jag rädd..haha
så jag surfade runt och läste bloggar och kollade bilddagböcker en timme och kikade sen på fotbollen, som gick åt helvete i förlängningen! ändå starkt av dom att spela oavgjort till full tid
däremot så slog damerna i handboll tyskland så dom fick lite stryk iaf, även om det hade varit gött att slå tyskarna i fotbollen också men det lär nog dröja att få bort spöket

Alltså, för att skippa svamlet då

Jag undrar varför folk måste blir så avundsjuka på lycka, det är för mig ett mysterium!
för min del så är det så jävla givet att man ska vara glad om det går bra för någon i närheten, men vill man ödsla sin energi och svartsjuka go ahead... som om att det skulle kunna påverka lycka liksom, dags att växa upp och glädjas med dom som är lyckliga !
hade ju varit bättre om dom lagt energin på att bli lyckliga själva istället!
bad karma!

aja..slut dillat!
Cherio

1 Kommentarer

Postat av: sandra den 2008-08-15 @ 22:11:02
http://dolora.blogg.se/

hej! så det är du som är mufin! trevligt att råkas;) dig har jag minsann hört gott om! ta hand om dig och jag vill tacka för att du är en av dem som är så god o får robert att må bra över det han har och inte tvärtom. oover"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback