Senaste Inlägg

Fredag

Aaah..äntligen ledig igen då, veckan har gått fort och det är skönt!

Pratade med fru förut och det blir ju fest imorgon kväll, men vi bestämde oss även för att dra ut och fiska lite på dagen..masken är inköpt! =D
nu ser det iallafall ut som att det ska hålla upp och inte regna som de visade häromdagen, bådar gott för grill och öl ute i långaredsskogarna

Jag är förbannad på Mozilla Firefox!!! tre dagar i rad nu har den "låtsats" som om den installerats nyligen och kastat bort alla mina bokmärken, bloggar och bilddagböcker, musiklänkar och dyl IT SUCKS, YOU FUCKING SUCK MOZILLA!!
vad gör man? är så trött på att hålla på att leta upp alla saker igen, jag vill att dom ska stanna där man sparat dom..någon som har ett bra förslag? gillar mozilla för jag har en usel dator så jag vill inte ha något som är krävande, men jag vill inte hålla på och leta jämt heller

Jess kom med roliga nyheter, ni hittar henne här,,,hon bjuder på allvar och många skratt! jag lovar!
metrobloggen.se/JesMol
Iallafall så kanske hon kommer ner och besöker landet i söder i aug och det vore satans roligt! Metaltown i Gbg var väl senast vi sågs om jag inte minns fel! =)

ok besök på söndag då, Greken kommer till svedala för första gången på två år!! vi pratar ofta på msn och i telefon så det ska bli oerhört kul att få se han igen..hade ju varit roligare om man fortfarande hade haft semester, men och andra sidan så slutar jag rätt tidigt ändå!

Nu är det dags att marinera kyckling fileer tills imorgon, jag är lat och köper färdig..haha...men Chili är ett hett tips
byye byye

PS ta och lyssna på bandet MANDYLON Rock / Alternative / Emo... är inte så mycket för sån här musik annars men det var faktiskt rätt bra, skönt att lyssna på i lurarna!
http://www.myspace.com/mandylonband



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback