Senaste Inlägg

Fish´n´go


Alltså, nu ska jag vara lite av en gnällmaskin..haha..men det måste man faktiskt vara ibland
idag när jag kom tillbaka till ett ställe jag brukar vara på för att göra toaletterna så såg det rent ut sagt för jävligt ut..fasar för torsdagen..burr
under hela sommaren så har det inte varit något städ där uppe
då pappret tagit slut på deras toaletter, så istället för att gå in i förrådet och hämta nytt..så har dom satt en lapp på dörren
"pappret slut" och använt andra toaletter..dom vet att jag inte kommer dit på ett tag liksom..sen tror jag inte dom har tömt påsarna heller...jisses amalia! =P
Imorgon blir det dubbelt skift, göra både tisdagens och onsdagens schema för på onsdag ska jag åka med i firmabilen och det blir ett tungt skift på 13 timmar..uuuh
vill verligen att allt ska återgå till det normala nu!

Fish is inställt..Jen var tvungen att jobba över, får bli en fish någon annan dag istället

På lördag ska jag och Sara på handboll här i stan för många många år sen var vi nere jämt och kolla och nu har dom samlat ihop samma gamla lag som då för att spela en match i Teddy Norlings ära då han lägger av..det ska bli fantastiskt roligt!

Våra svenska OS hopp trillar av en efter en...Kallur snubblade på första häcken och ramlade

På helgon kan man få dom mest roliga mail...här får ni ett av dom
"HI!Hur mår du? Din sda ropar mig att vara din kompis... Jag önskar dig en trevlig dag :-) Kram"

1 Kommentarer

Postat av: grind bastard den 2008-08-19 @ 15:59:53
http://tyborn.blogg.se/

hoppas du nu sermitt förra inlägg oxå, skulle skrivit på detta jueh.

jo, skulle du inte fixa din blogg lite? ska jag hjälpa med ngt? säg till isåfall.

när slutar du jobb på torsdag?

tänkte om vi skulle ta en fika på stan. mellan skola o möte på mitt jobb tänkte jag.

puss o kletig kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback