Senaste Inlägg

Finally Friday!=P

Sååå skönt! håller ni inte med?

Om lite mindre än 1½ timme börjar OS invigningen och håller på fram till halv sex, vi får se om vi pallar att kika hela tiden.haha.
Först ska jag dock kika på våra bästa år, är inte lika beroende av den som jag var tidigare men måste ändå kolla på det av någon anledning! dock kan man missa en hel vecka utan problem känns det som ibland
jag har följt serien i flera år så man är väl som alla andra är med sex and the city, housewifes etc..bara det att denna har gått i över 65 år..haha..och är 30 ggr sämre..men är man fast så är man

Idag har det varit en sådan där "jag-saknar-folk" dag
en dag då man saknar folk som man så sällan träffar..Sötnötterna från Sandviken, Kaka, Fru, banan och många fler
en dag då man bara vill att dom ska vara här så man kan få tjöta och krama på dom en stund eller sju
har ni sådana dagar?

Annars så har jag väl inga högtflygande planer i helgen, jag hoppas att det någon av dagarna blir uppehåll så man kan greppa tag i maskburken i kylskåpet och ta spöt i andra handen och fiska lite
har varit dåligt av den varan i år..underligt! förra året stack man så fort man var ledig en stund

Nu lite mer allvar
Den försvunna flickan Nathalie Johansen från stan har nu varit borta i 84 dagar,
fattar inte hur en människa kan försvinna så spårlöst mitt i en stad, som dessutom är så liten?
det förbryllar verkligen alla.
Stackars mamma Lillemor, sicken jävla plåga det måste vara för henne
tänker på det ofta och man önskar man kunde gå fler skallgångar, men det känns liksom hopplöst med tanke på vilka ytor vi letat på under dom drygt 7 gånger vi varit ute

well well..nu ska jag ta lite kaffe och bänka mig i soffan
LÄJTER

2 Kommentarer

Postat av: Rospiggen den 2008-08-08 @ 21:28:37
http://www.metrobloggen.se/piggen

Ja, det var en låååååååååång invigning, jösses, vad de hade fixat och donat och duktiga var de också!

Postat av: Rospiggen den 2008-08-08 @ 22:56:45
http://www.metrobloggen.se/piggen

Ja, fyrverkerierna gick inte av för hackor inte, Vattenfestivalen släng dig i väggen s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback