Senaste Inlägg

. . .

Då var den här helgen till ända också, fan va det går fort!
man hinner inte komma hem och sätta ändan i soffan förrän väckarklockan ringer igen

Nåväl, i fredags var tanken att hänga på girlsen till Belse, så jag la mig på soffan för att sova en timme var det tänkt..men icke sa nicke! jag fortsatte ovetandes snooza 3 timmar så jag vaknade alldeles yr kl 6 på kvällen och insåg att det inte var någon ide att ens försöka få kraft till att gå ut, så jag stannade hemma i min lilla soffa och yrrade vidare

Lördagen blev en slapp dag,  den enda kraftansträngningen var att åka till willys och handla ett par få saker och sen fastnade jag framför datan i stort sett hela kvällen, skulle vart hemma hos en kompis och lirat wii och käkat men det blev inget av det heller så jag satt och tjötade med folk.

I torsdags när jag hade min söta lilla kafferast utanför jobbet i solen, så kommer det alltid ett par med 4 hundar förbi och hon har tidigare frågat mig om jag var intresserad av att köpa en reselott, sure tänkte jag det kan ju aldrig vara fel och det var för reumatiker föreningen i stan..men som vanligt när det gäller min tur och lotter så blev det nit...hennes man berättade under tiden att någon inom vården sagt att jag gör ett jävla bra jobb och att ett annat städbolag har ögonen på mig, och det var ju ruskigt roligt att höra! MEN sa jag, det finns tyvärr inget i världen(möjligen att jag skulle bli miljonär på kuppen) som skulle få mig att byta chefer för det är dom bästa jag har haft någonsin..det är bra sa han och skrattade!
berättade detta för arbetsledaren och hon sa att högsta bossarna hade påpekat för ett annat bolag som ska ta över mitt favorit ställe i april någon gång, att hon inte gör sig av med några av medarbetarna...undra sa flundra om det kan ha vart samma bolag? haha

På fredagen ringer arbetsledaren och har lite tårta över, för vi brukar träffas och fika emellanåt när det finns tid vilket är roligt för då får man bättre relation så jag trillade in på kontoret och blev fast över en timme,
jag och T har påpekat att dom antingen borde införa någon slags afterwork eller fredagsfika så alla anställda får träffas oftare med tanke på att folk är utspridda lite här och där, alltid finns det ju några som inte kan tänka sig det men och andra sidan så kan ju då dom som vill göra något, göra det och arbetsledaren tycker också att det vore en kul ide

Imorgon blir det fika med Robert, det ser vi fram emot..bara han inte glömmer att ringa..haha *pet*
nä nu kanske man skulle krypa ner och susselura

PSST...kan någon tala om för mig hur man postar en video? så det inte blir länk som i inlägget under *peka*

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback