Senaste Inlägg

=)

Hade helt missuppfattat schemat tidsmässigt idag...13 timmar vardelat på två..nu ska jag med sara till tippen å kasta skit..weiii..


Fan vad jag och Tina jobbade på idag! vi är grymma! 7(8 med mitt jag gjorde innan jag mötte henne) ställen på 6 timmar..det NI! :) men är man proffs så är man..hehe
fikade en gång med M på Luna och sen åkte vi in till kontoret och fikade med cheferna som bjöd på blåbärs bullar..mmmm
sen åkte vi ut igen och tog resterande 3 ställen..fan va fint

Sen hem å rafsa ihop skiten som skulle slängas, så jävla gött var det! nu är det bara ett par papperskassar med tidningar och reklam, men dom kan man ta en och en när man åker till jobbet

Nu hägrar soffan och dagens reklam, bland annat Ikea katalogen..drömma kan man ju! =)

vad har ni för er?

1 Kommentarer

Postat av: grind bastard den 2008-08-21 @ 09:54:26
http://tyborn.blogg.se/

ikea ja, hittar du ngt?



jag äter frull. vart hos tandläkaren. usch!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback