Senaste Inlägg

..

Ja då har den här dagen också gått!
fan va fort helgerna går, man hinner inte sätta ner arslet i soffan förrän man ska iväg och jobba igen
nästa vecka blir svettigt..ska på ett nytt ställe och städa där jag bara har varit en gång tidigare...tjejen där ska ha en veckas semester, tillråga på allt så ska viss storstäd göras den veckan!!!! lister och ventiler..tack för den liksom!!
på onsdagen veckan där efter så ska jag åka med T i firmabilen, blir en nätt dag på 13 timmar!! pheew
Dagen där efter så är det dags att återgå till skolan jag normalt städar på, är inte så sugen för det är så trisst där.

Nu har jag tjötat i telefon i en timme med eea, gött det var och vi babblade på som två små hönor om festivaler och fester...bloopers hit och dit..så jävla gött att garva! we should do it more often! =)
nu är kl snart två så det är väl bara att hopp i säng!

hörs imorgon!
nite nite

Lekte som sagt i tidigare inlägg med "Gimp" pysslade med en bild på mig och Jen och så här blev det och lyckades tillslut lista ut hur man lägger in bild
Taget nere i hamnen i Gbg
Det står:
Vide quam mihi persuaserim te me esse alterum
taget nere i hamnen i Gbg samma dag Bruce lira

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback